loading...
دانلود بیت رایگان
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پدرام پرشین در تاریخ 1392/05/02 و 1:32 دقیقه ارسال شده است

داداش من یه آهنگسازم ولی نه به طور حرفه ای چون تازه کارم رو شروع کردم یه کاری رو درست کردم می خواستم برای قسمت رایگان بزاری اگه خواستی بگو تا برات ایمیل کنم
با تشکر پدرام پرشین
پاسخ : درود
حتما دوست عزیز
میتونید کارتون رو ارسال کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما راجع به سایت؟
    تایید شده توسط payline

    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1156
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 655
  • بازدید کلی : 76,636
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    ارتباط از طریق Line

    دوستان گرامی شما می توانید از طریق لاین نیز با من در ارتباط باشید.

    Line Id : 13681989